Hiába a havi több tízezer forintos lakhatási támogatás, eddig mindössze négyszázan vették igénybe a munkavállalói mobilitás ösztönzését szolgáló apanázst - írja a Világgazdaság.
A lap keddi számában emlékeztet: másfél éven át több tízezer forintos lakbér-, illetve rezsitámogatást kérhetnek tavaly október óta azok, akik az országon belül, de az otthonuktól legalább száz kilométerre találnak maguknak állást. A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) Kommunikációs Titkárságának tájékoztatása szerint bár a lehetőség iránt eddig csaknem tizenegy ezren érdeklődtek, a kérelmet alig több mint hétszázan nyújtották be, míg a támogatást mindössze 399-en vehették igénybe.
Száznegyvenöt igényt elutasítottak, mert a kérelmező nem volt jogosult a juttatásra, 48-an még a döntés előtt maguk vonták vissza a kérelmüket, 120 esetben pedig még nem zárult le az igényelbírálás.
A legtöbb kérelmet Szabolcs-Szatmár-Bereg és Borsod-Abaúj-Zemplén megyében adták be. A legtöbben budapesti, valamint Fejér és Győr-Moson-Sopron megyei munkavállalást terveznek - közölték az NGM-nél.
Ez azt jelenti a lap szerint, hogy a mobilitást ösztönző lakhatási támogatás iránt végül is jóval kisebb az érdeklődés, mint amire a szaktárca számított.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.