A Homesgofast nemzetközi ingatlanportál közzétette a jövő év legcsábítóbb befektetési célpontjaira vonatkozó tízes listáját. A külföldi befektetők fokozott érdeklődéssel várták a végeredményt, az első helyen érvényesült a papírforma, de több meglepetés is született.
A felmérés során több mint ezer nemzetközileg jegyzett ingatlan befektető véleményét kérték ki, akiknek önállóan kellett megnevezni a befektetési szempontból tíz legvonzóbb országot. A lista összeállítása során az alábbi szempontokat kellett figyelembe venni:

Az így kapott eredményeket összesítették és kialakult a 2010-es toplista. Az élen nem született meglepetés, az utóbbi évek egyik slágerpiaca, Brazília lett az első, őket követik a franciák és az amerikaiak. Olyan országok szorultak le a listáról, mint Spanyolország, Dubaj vagy Thaiföld, az újoncok táborát Malajzia, Dél-Afrika és Abu Dzabi alkotják.

A Homesgofast vezetője úgy kommentálta a végeredményt, hogy a brazil siker a labdarúgó világbajnokságnak és az olimpiának köszönhetően borítékolható volt. A következő években olyan jelentős fejlesztések valósulhatnak meg, melyek az ingatlanárakban is megmutatkoznak majd. Franciaország szereplése sem meglepő, mivel a stabil belföldi kereslet mellett a külföldiek érdeklődése is töretlen. A tengerentúlon az árak már nagy valószínűséggel túl vannak a mélyponton, ami újra felkeltheti a befektetők érdeklődését.
Itt az első 2010-es ingatlantipp! Ki áll a kívánságlista élén?
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


