Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Szavaztak a nyugdíjasok, ez a titka a boldog időskori éveknek: ezt még mindig rengetegen benézik
A Wall Street Journal olvasói nemrég arról osztották meg tapasztalataikat, hogy mi a legjobb dolog, amit a nyugdíjazással kapcsolatban átéltek. A válaszokból kiderül, hogy bár a nyugdíjba vonulás nem mindig könnyű, számos pozitív oldala van, amelyekről ritkábban hallunk.
A Wall Street Journal olvasói nemrég megosztották, mi volt számukra a nyugdíjazás legjobb élménye. A válaszokból látszik, hogy bár a nyugdíjba vonulás kihívásokat is rejthet, számos kevésbé ismert pozitívuma is van.
Sokan arról számoltak be, hogy végre lehetőségük nyílt felfedezni önmagukat és új dolgokat kipróbálni. James Elliott például rájött, hogy az optimális alvási ritmusa hajnali 2 és 9 óra között van, ami jelentősen javította a közérzetét. Mások az utazás és önkénteskedés szabadságát emelték ki.
John Van Tassel kezdetben kifejezetten élvezte a tervek nélküli napokat:
Elkezdtem többet olvasni, többet mozogni, utazni anélkül, hogy aggódtam volna a postaládám miatt, és több időt töltöttem a feleségemmel
- mondta el.
Többen kiemelték az apró örömök fontosságát. Tom Wells szerint a nyugdíjas évek arról szólnak, hogy rájöjjünk, nem kell mindennek csúcspontnak lennie.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Sokan találtak új értelmet az életüknek önkéntes munkával vagy hobbikkal. Philip B. Olson például korábbi edzői tapasztalatait kamatoztatja a közösség szolgálatában. Barbara J. Hoeft pedig visszanyerte egészségét, és most édesanyja ápolásában tud segíteni. Az utazás szabadsága is fontos szempont. Jonathan Blake elmondta:
A legjobb dolog, amit a nyugdíjban találtam, az a szabadság, hogy utazhatok - az utolsó pillanatban, minden évszakban, addig, ameddig csak kedvem tartja
Összességében tehát a válaszokból kiderül, hogy a nyugdíjazás sok ember számára egy izgalmas új életszakasz kezdetét jelenti, tele lehetőségekkel és örömökkel.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








