Egy parlamenti képviselő a nyugdíjasok szervezetének kérésére több fontos kérdést intézett a kormányhoz.
Már több mint 600 ezren regisztráltak a Gondosóra szolgáltatásra, amelynek révén eddig több mint 10 ezer életet mentettek meg, és 200 ezer hétköznapi ügyben tudtak segíteni a diszpécserközpont munkatársai.
Nyitrai Zsolt, a miniszterelnök főtanácsadója a Facebook-oldalán vasárnap azt közölte, hogy a regisztráltak magas száma örömteli, mert így sokkal több idősnek tudtak segíteni.
Nyitrai Zsolt elmondta: a 65 éven felülieknek igényelhető Gondosóra szolgáltatás használata során több mint 16 ezer alkalommal értesítették a kontaktszemélyeket, hozzátartozókat, és közel 15 ezer órán keresztül beszéltek az ügyfelekkel a diszpécserközpont munkatársai.
A főtanácsadó jelezte, továbbra is a 106 éves Gizi néni a Gondosóra legidősebb felhasználója, akinek jó egészséget kívánt. Nyitrai Zsolt videóbejegyzésében arra biztatott mindenkit, hogy regisztráljon, mert a Gondosóra "biztonságot ad a nyugdíjasnak és nyugalmat a hozzátartozóknak. Segítséget jelent egy gombnyomással". A gondosóráról nemrégiben a Pénzcentrum is bővebben írt, ezt a cikket a fontos tudnivalókkal itt olvashatod el újra:
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








