Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Súlyos, ami kiderült az anyák adómentességéről: ezzel senki sem számolt a bevezetéskor?
A magyarok többsége támogatja az anyák szja-kedvezményét, de sokan igazságtalannak tartják, hogy főként a tehetősebb családok járnak jól vele – derül ki a Publicus Intézet friss felméréséből. A kutatás szerint az emberek inkább a rugalmasabb munkalehetőségeket és a jobb gyermekellátást tartanák hatékonyabb segítségnek az anyák számára.
Az anyák szja-kedvezményét a magyarok többsége jónak tartja a Publicus Intézet friss felmérése szerint, amelyet a Népszava megrendelésére készítettek. A megkérdezettek 56 százaléka válaszolt igennel vagy „inkább igennel” arra a kérdésre, hogy egyetért-e ezzel az intézkedéssel, 40 százalék pedig nemmel.
Ugyanakkor a válaszadók 71 százaléka helyteleníti, hogy az intézkedés a már korábban bevezetett adókedvezményekhez hasonlóan a magasabb jövedelmű, tehetősebb családokat nagyobb mértékben segíti. Hasonlóan szkeptikusak az emberek azzal kapcsolatban, hogy ezek az adókedvezmények alkalmasak lennének arra, hogy gyerekvállalásra ösztönözzék a fiatalokat. Összességében a megkérdezetteknek 65 százaléka szerint nem hatékony ez a módszer, szemben 31 százalékkal, aki szerint hatásos lehet.
A többség azt is helyteleníti, hogy a családi pótlék összege 2008 óta változatlan. 10-ből 8 megkérdezett szerint pedig nem könnyű, vagy „inkább nem könnyű” egy anya számára manapság összeegyeztetni a munkát és a családot, ennek ellenkezőjét 15 százalék állította. Amikor arra kérték a válaszadókat, hogy jelöljék meg, hogy egyes tényezők mennyiben járulnak hozzá az anyák könnyebb boldogulásához a munkaerőpiacon, 90 százalék nevezte meg a rugalmasabb munkahelyeket. Emellett 83 százalék szerint a jobb bölcsőde, óvodai, iskolai ellátás, 81 százalék szerint az apák nagyobb szerepvállalása, 79 százalék szerint pedig a több részmunkaidős állás segítene az anyák helyzetén a munkaerőpiacon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








