Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Az OTP vette meg az AXA teljes magyar üzletágát, így a bank ügyfelei hamarosan már az OTP-hez tartoznak.
Az OTP Bank vásárolja meg az AXA magyar üzletágát, így a teljes hitel és megtakarítási állomány az OTP-hez kerül. Az AXA eladásakor fontos szempont volt, hogy olyan partnerrel kössenek megállapodást, amely a jövőben is biztosítani tudja az AXA Bank digitális megoldásokra nyitott, és a direktbankolás iránt elkötelezett ügyfelei számára az általuk megszokott kiszolgálást.
Az AXA Bank ügyfeleinek jelenleg semmilyen teendője nincsen. Jelenleg a kondíciók valamennyi szerződés esetében változatlanok maradnak. A tranzakció lezárásáig az AXA Bank az eddigiekben megszokott magas színvonalon szolgálja ki lakossági és vállalati ügyfeleit, akik az eddigiekben is használt csatornákon, változatlan módon intézhetik bankügyeiket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








