Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
A Befektető-védelmi Alap (Beva) október 7-ig összesen 30 883 ügyfél részére, mintegy 85,5 milliárd forint kártalanítási összeget adott át a kifizetéseket intéző OTP-nek - olvasható a Beva honlapján közzétett összesítésben.
Ebből kiderül, hogy a 6 millió forint feletti követeléssel rendelkező ügyfelek közül 5543-nak már kifizették a 6 millió forintig terjedő követelés-részt, összesen 33,3 milliárd forintot. A követelések összegét tekintve a legtöbb ügyfelet épp ebben a kategóriában fizették ki, míg a második legtöbbet - 4532-t - a fél- és egymillió forint közötti követeléssel rendelkezők közül.
A Quaestor alap honlapján olvasható információk szerint a kárrendezési eljárásban jogosnak nyilvánított Quaestor-kötvényes igényekhez kapcsolódóan közel 32 000 ügyfélnek összesen 88 milliárd forintot fizetnek majd ki. A Quaestor-kárrendezés keretében július 13-án indult a Bevát terhelő kártalanítási rész kifizetése. A Beva a Quaestor Károsultak Kárrendezési Alapja útján a hiányzó kötvények miatti pénzkövetelést fizeti ki a károsultaknak, egyenként 20 000 euróig, körülbelül 6 millió forintig.
A 100 ezer euróig, a 30 millió forintig fennmaradó további követelések kifizetését a Quaestor alap időben eltolódva tudja teljesíteni. Ennek oka, hogy az úgynevezett Quaestor törvénnyel (2015. évi XXXIX. törvény a Quaestor károsultak kárrendezését biztosító követeléskezelő alap létrehozásáról) kapcsolatos, folyamatban lévő alkotmánybírósági eljárás miatt a kárrendezés finanszírozása jelenleg sem a Magyar Nemzeti Banktól, sem a pénzpiacról nem oldható meg. A kárrendezés további közel 100 milliárd forint összegű részének kifizetése ezért csak az Alkotmánybíróság döntésének és - ennek fényében - az esetlegesen szükségessé váló jogszabályi változások ismeretében folytatódhat - olvasható a kárrendezési alap honlapján.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








