Még tavaly indított pert a híres amerikai sorozatsztár, a Dallas-ból csak Jockey Ewing-ként ismert Larry Hagman a Citigroup ellen, szerinte ugyanis a bank nem megfelelően kezelte számláit. A bíróság a színésznek adott igazat, és a pénzintézetet 11,5 millió dollár megfizetésére kötelezte.
2009 májusában kezdeményezett jogi lépéseket a Citigroup ellen az amerikai színész, állítása szerint ugyanis a pénzintézet nem megfelelően kezelte számláit. A vád mindemellett még félrevezetés és mulasztás volt.

A bíróság Hagman-nek adott igazat, és a bankot 11,5 millió dolláros kártérítésre kötelezte. Ebből az összegből - bár 1,3 millió dollárt követelt - 1,1 millió dollár (átszámítva 220 millió forint) illeti a színészt. Emellett a pénzintézetnek 10 millió dollárt kell egy, a színész által megjelölt jótékonysági célra felajánlania, valamint állni kell a 440 ezer dolláros perköltséget.
A Citigroup sajtószóvivője közölte, a bankot kiábrándította a bíróság ítélete, és nem ért egyet a döntéssel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








