A globális szénkereslet 2025-ben rekordmagasságot ér el, de 2030-ra várhatóan csökkenni fog.
Kvíz: Ezekre a trópusi szigetekre menekülnek télen a tehetős magyarok - mit tudsz róluk, jártál már itt?
Eleged van már a télből, minden vágyad hátra hagyni a februári szürkeséget és elrepülni egy paradicsomi tengerpartra? A legtehetősebb magyarok ilyenkor a világ távoli trópusi szigeteire utaznak, hogy a pálmafák alatt vészeljék át az itthoni hideget. Tudod, melyik sziget, szigetcsoport hol található, milyen események formálták az életüket, mi a fizetőeszközük, vagy hogy milyen termékeket állítanak elő? Ha igen, töltsd ki a Pénzcentrum utazós kvízét és mutasd meg nekünk, mit tudsz a legszebb trópusi üdülőhelyekről!
Kvíz: Ezekre a trópusi szigetekre menekülnek télen a tehetős magyarok - mit tudsz róluk?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








