Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Az étterembe járáson túl az utazást adta Liptai Klaudiának a sikerért járó pénz. A sztár arról is beszélt, hogy gyerekkorában olyan szegények voltak, hogy egy restibe is csak nagyon ritkán tudtak beülni.
- nyilatkozta a Blikk Vasárnapnak Liptai Klaudia. A műsorvezető-színésznő azt is elmondta, hogy a vendéglőzésen kívül az utazás lehetőségét adta még meg neki a sikerért járó pénz.
- tette hozzá Liptai Klaudia, aki a jövővel kapcsolatban is elég pozitív. A kereskedelmi tévéknél tobzódó fiatalabb sztárjelöltektől nem fél, mivel meglátása szerint "elpusztíthatatlan" és minél idősebb, annál több néző ragaszkodik hozzá.
Mennyit költenek erre a magyarok?
A KSH legfrissebb, 2016-os adatai szerint a háztartások fejenként 3118 forintot költenek vendéglátásra és szálláshely-szolgáltatásra havonta, amely évente 37 416 forint. Vannak azonban más felmérések is a témában. Egy nyáron megjelent banki kutatás szerint az elmúlt évhez képest nem változtak érdemben a hazai internetező lakosság nyaralási szokásai.
2017-ben is kétharmaduk utazott el pihenni, és erre háztartásonként átlagosan 147 ezer forintot fordítottak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








