Már lehet jelentkezni a nyári fesztiválokra önkéntesnek, a résztvevők bepillantást is nyerhetnek a működésbe.
Egyre több hazai szálloda ismeri fel, hogy a vendéglátásban tapasztalható óriási fluktuációra az integrált employer branding stratégia adhat hatékony megoldást. A tapasztalatok szerint az egyszeri kampányok nem működnek, a munkáltatói márkaépítést az üzleti stratégiába integrálva lehet hatékonyan megvalósítani.
Hazánkban a 300 szobásnál nagyobb szállodákban 31 százalékos, a 100-200 szobás szállodák esetében 54 százalék felett volt tavaly az éves fluktuáció a munkavállalók körében a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége felmérése szerint, melyben 84 tagszálloda vett részt. A Szövetség elmondása szerint évről évre nő a fluktuáció a hazai szállodaiparban, a problémát pedig csak tetézi, hogy a szállodák átlagosan 3-5 százalékkal növelnék az alkalmazottak számát, ha tudnák.
A növekvő fluktuációra a magyarországi szállodák a legtöbb esetben kampányszerű válaszokat igyekeznek adni, például céges kirándulásoktól vagy egyszeri juttatásoktól várják a megoldást.
- mondja Zvezdovics Anita, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója, Chief Fizz Offizzere. Az eddigi kampányszerű megoldáskereséssel felhagyva a hazánkban 19 szállodával jelen lévő Accor hotellánc is az integrált stratégiai szemlélet felé fordulva igyekszik bevonzani és megtartani a tehetségeket. Első lépésként a felsővezetőkkel készítendő átfogó interjúk, majd az 1200 alkalmazott preferenciáinak és elvárásainak felmérése után az employer branding szakértőivel építi ki azt a munkáltatói márkaépítési stratégiát, mely szervesen illeszkedik a vállalat működésébe, és már rövid távon is üzleti eredményeket hoz.
A vállalatnál dolgozók munkavállalói preferenciáinak felmérése azt a célt szolgálja, hogy átfogó adatokat kapjanak arról, hogy a dolgozóknak mi fontos a munkahelyen, és ehhez képest mit tapasztalnak. Tíz főkategória (például: csapat, kompenzáció, vezetők, munkahelyi környezet, rugalmasság) mentén harmincöt dimenziót vizsgál a módszertan, majd a válaszok alapján fókuszcsoportos felmérést is végeznek.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml