Az ország három hét múlva vezeti be az eurót, de most politikai bizonytalanság következhet.
A kormány az eddigi 70-80 ezernél összességében jóval alacsonyabb létszámmal, csak az ország ötödében folytatja a közmunkaprogramot szeptembertől.
Számos kistelepülésen beszűkültek a lehetőségek, a közmunkán kívül más lehetőségek nem nagyon vannak. Ennek lehetősége pedig szeptembertől azáltal is szűkül, hogy csak azok vehetnek majd benne részt, akiknek nincs szakmai végzettségük, és/vagy hátrányos helyzetű településen élnek - számol be a hvg360.hu.
Gyakorta az átképzési programok is rosszul működnek, pedig az előrelépés egyik fő kulcsa az oktatás lenne. Az átképzéseket az állam helyett sokszor vállalkozó szellemű civilek végzik, noha az ilyesmi az állam feladata.
2022. januárjában 79 ezer magyar dolgozott a közmunka keretein belül, ez 10 százalékos csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest. Volt idő amikor 220 ezer közfoglalkoztatott is volt az országban, ahhoz képest ez pedig már tényleg egy jelentős csökkenés. De ez is a célja a programnak: visszavezetni, vagy átvezetni a benne résztvevőket az elsődleges munkaerőpiacra – ám sok esetben ez sikertelen.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








