Az építőiparban 2025-ben a csökkenő megrendelések mellett a munkaerő megtartása jelentette a legnagyobb kihívást.
Újabb lépéssel mutatkozik be az ALDI Magyarország jövőbeli munkavállalói számára. A vállalat eddig áruházaknál tartott nyílt napokat, most viszont toborzó eseményt tart a fővárosban, amelyen bármely álláskereső részt vehet.
Az Aldi eddig áruházaknál tartott nyílt napokat, most viszont toborzó eseményt tart a fővárosban, amelyen bármely álláskereső részt vehet. A 2022. február 10-én Budapesten, az Erzsébet téri Akvárium Klub Aranyhal Konferencia Központjában megtartott rendezvényre minden olyan jelentkezőt várnak, aki szeretne közelebbről, első kézből tájékozódni a cég Regionális értékesítési vezetőitől a nyitott pozíciókról, a munkavégzési keretekről és lehetőségekről, valamint azokat, akik számára a közvetlen információk mellett kiemelten fontos a munkakeresési idő lerövidítése, a személyes találkozó és a segítségnyújtás az álláskeresés folyamatában.
A toborzó napon az áruházlánc a fővárosban és a Pest megyében található üzleteiben elérhető bolti eladó pozíciókra keres kollégákat. A délelőtt 10-től este 18 óráig tartó toborzórendezvényen a résztvevők személyesen találkozhatnak az áruház vezetőivel és a HR munkatársaival.
A toborzáson a jelentkezési folyamat egy napra, egyetlen alkalomra rövidül: a nyitott pozíciók iránt érdeklődőknek elég egy aktuális papíralapú önéletrajzzal érkezniük, a toborzó kollégák segítenek a helyszínen feltölteni az adatokat a vállalat digitális HR-rendszerébe, majd a feladatkörökről, juttatásokról, előre lépési lehetőségekről szóló tájékoztatás után a helyszínen sor kerülhet egy személyes interjúra.
2022. január 1-jétől az ALDI valamennyi munkakörben 8 százalékkal emelte dolgozói bérét, és továbbra is kiemelten a hosszú távú karriert tervező kollégákat. A fővárosban a bolti eladóinak kezdőbére heti 40 órás munkavégzés esetében bruttó 377 100 forint, a pozícióban elérhető legmagasabb bér pedig bruttó 474 900 forint.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A vállalat bérezési politikájában fontos az elkötelezettség: minél hosszabb, az üzletnél eltöltött munkaviszonnyal rendelkezik a munkavállaló, annál magasabb bért kap, a bérsávokat pedig már az első munkanapján megismeri a munkatárs, így kiszámíthatóan tervezheti karrierjét. A pályakezdő kollégák számára a kínált pozíciók is lehetőséget nyújtanak a 25 év alatti fiataloknak járó adómentesség igénybevételére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








