A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Egyre több munkahely nyitott erre: ebből a kollégák és a dolgozók kedvencei is csak profitálnak
A koronavírus járvány alatt sokan vásároltak vagy fogadtak örökbe háziállatot, és ők az irodai munkára való visszatéréskor új kihívással szembesülnek.
A Mars Magyarország arra ösztönzi munkatársait, hogy hozzák be az irodába kisállataikat ezzel is enyhítve a gazdiknál és kedvenceiknél egyaránt jelentkező poszt-pandémiás szeparációs szorongást. A cég állatbarát terekké alakítja irodáit, és így segíti azon munkatársainak visszatérését, akik a világjárvány idején váltak állattartókká.
A vállalat már több mint egy évtizede élen jár a munkahely állatbaráttá tételében. A világjárvány alatt, a lezárások okozta pszichológiai teher enyhítése reményében sokan szereztek új kutyát vagy macskát otthonra. Ám ahogy a munkavállalók fokozatosan visszatérnek a munkahelyükre világszerte, az állattartók körében egyre nagyobb az aggodalom: vajon hogyan alkalmazkodnak majd az állataik a magányhoz? Ez az aggodalom befolyásolja azt is, mennyire hajlandóak visszatérni a munkába az emberek, és emiatt a vállalatok számára is fontos kérdéssé vált.
A háziállatokat nemcsak szívesen látjuk, hanem a munkahelyi kultúránk természetes részét képezik. A kisállatok sok pozitívumot hoznak az életünkbe, ezért ők is megérdemelnek egy jobb világot. Mi ennek létrehozásában segédkezünk. Az elmúlt 10 év során állatbaráttá tettük az irodáinkat, és támogatjuk azokat a munkatársainkat, akik újonnan váltak gazdivá örökbe fogadva valamilyen kisállatot
- mondta Zuzana Losakova, a Mars CE vállalati ügyekért felelős igazgatója. "Az állatbarát munkahelyek egy évtizede a Mars-kultúra részei, és szeretnénk több vállalatot is felkérni, hogy a Covid-járvány után kövessék a példánkat, és segítsük a visszatérést kisállattartó munkatársaink számára is" - tette hozzá Zuzana Losakova.
A trend egyértelműen globális jelenség. Egy, a OnePoll közvéleménykutató által a Banfield Pet Hospital megbízásából nemrégiben végzett felmérésből kiderül, hogy a megkérdezett vállalatvezetők fele tervezi a kisállatok munkahelyi tartásának engedélyezését, 59% pedig nagyobb rugalmasságot biztosít azoknak munkavállalóknak, akik több időt szeretnének tölteni az otthoni állataikkal. A felmérés szerint
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
a Z generációs válaszadók 71%-a és a Y-generáció tagjainak 48%-a kérte vagy tervezi, hogy a munkáltatója állatbarát szabályokat vezessen be az irodába való visszatéréskor.
Mi több, az állatbarát irodai szabályokat már bevezető vállalatok azt tapasztalták, hogy a munkatársak közötti társas kapcsolatok intenzívebbé váltak, amikor az állatok a közelben voltak, javult a munkahelyi légkör és hangulat, sőt, nőtt a munkatársak termelékenysége is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








