Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
A Gi Grouphoz tartozó, toborzással, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser belépett a magyarországi piacra. A nemzetközi cég kifejezetten a hazai közép- és felsővezetőkre fókuszál. A cégcsoport tavaly előtt a Grafton Recruitment felvásárlásával tett komoly lépést a magyar terjeszkedés felé. A munkaerőpiac legfontosabb kérdéseiről is szó lesz a Portfolio májusi HR Revolution 2020 konferenciáján.ÁTTEKINTÉS | PROGRAM | ÁRAK | JELENTKEZÉS
- mondta Rónai Dániel, a Wyser magyarországi vezetője. A közép- és felsővezetői piac méretét 45-50 ezer főre becsüli a Wyser Magyarországon. Ez azonban a következő években növekedhet. Az elmúlt időszakban több mint 2000 milliárd forint értékű nagy volumenű beruházást jelentettek be Magyarországon a vállalatok, amelyeknek a megvalósulásához nem csak a különböző funkciók ellátásához szükséges szakembereket kell megtalálni, hanem a kulcsfontosságú közép- és felvezetőkre is.
A toborzó azokat a vezetőket célozza meg, akik még nem az executive search - fejvadászat célcsoportjába esnek, de már jóval túlnőttek a specialista szinten, kiválasztásukhoz több időre és más módszertanra van szükség. Kimondottan erre a szegmensre egyik cég sem fókuszált eddig a magyar piacon.
A cégnél dolgozó szakemberek széleskörű iparági ismerettel rendelkeznek, ami nagyban hozzájárul a megfelelő döntéshozók gyors és hatékony kiválasztásához. Mi több, a társaság nemzetközi kapcsolatrendszerére és a kiválasztási módszereire is támaszkodhatnak. "Azt a közép- és felsővezetői réteget célozzuk meg, akik nem csak az interjúkon tett benyomásaik alapján bizonyulnak jó szakembereknek, hanem hiteles referenciáik is ezt bizonyítják, őket tekintjük csúcsteljesítő vezetőknek" - tette hozzá Rónai.
A társaság a közeljövőben tanácsadóként is megjelenik a hazai piacon. A HR tanácsadás mellett a menedzserek integrálása is kiemelt feladata a cégnek, ugyanis ettől függ, hogy milyen hamar tud valós értéket teremteni egy szervezetben az új vezető.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A digitalizáció és a robotizáció eredményeként a munkaerőpiac jelenleg hatalmas átalakuláson megy keresztül már Magyarországon is. A társaság szerint azok a cégek maradhatnak erősek a magyar piacon a következő években, ahol a vezetés képes és hajlandó alkalmazkodni a gyors változásokhoz és a digitalizációhoz. Ebben a környezetben egyre nagyobb szükség lesz arra, hogy közép- és felsővezetői szinten elkötelezettek legyenek a legújabb technológiák iránt.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Fű alatt óriási leépítések zajlanak Magyarországon: már a vendégmunkásokból sem kérnek a nagy gyárak
A munkaerőpiacot érintő problémák kevésbé láthatóak a nyilvánosság számára, mivel nincsenek jelentős létszámleépítésekről szóló bejelentések.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml