A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői megosztottak a készpénzes vagy az elektronikus fizetés ügyében, a két megoldás előnyeinek és hátrányainak megítélésben.
A Pénzcentrum ismét kiszúrt egy olyan álláshirdetést, amelyben konkrétan le van írva a fizetés: ezúttal egy óbudai McDonald’s étterem kirakatában lőttünk képet, melyen nyíltan hirdetik, mennyit keres náluk egy dolgozó.
Legutóbb 2 évvel ezelőtt, ősszel foglalkoztunk a McDonald’s éttermeiben kínált fizetésekkel, akkoriban ez egy viszonylag még szokatlan stratégia volt. Akkor azt írtuk, hogy az elmúlt időszakban nagyon sokat tett a Meki azért, hogy jobb legyen a megítélése, és úgy éljen a köztudatban, mint egy jó munkahely. A tavalyelőtti kiírás szerint a nettó bér 8 órában garantált 120 ezer forint, a teljes juttatási csomag pedig nettó 136 ezer forint.
Azóta is folyamatosan látni a plakátokat, melyek már nem csak a jófej munkatársak mosolygós és elégedett arcát mutatják, hanem a konkrétan megkereshető béreket is.
E szerint egy kezdő éttermi dolgozó nettó juttatása 160 ezer forint, ha teljes munkaidőben dolgozik, (persze ezek a bérek csak az adott étteremben érvényesek - Vörösvári út). Emellé még 20 ezer vagy 40 ezernyi bónuszt is be lehet gyűjteni: 5, illetve 10 éjszakai műszak után.
"A jó bér és a motiváló közeg a legfontosabbak. Az egyikért a kolléga szívesen érkezik a céghez, a másik miatt pedig szívesen marad" - mondta el korábban a Pénzcentrumon megjelent interjúban a vállalat HR igazgatója, Csatalinácz Adrienn.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok