Karácsony Gergely főpolgármester a Facebook-oldalán közölte, hogy megszületett a bérmegállapodás a Budapest-család dolgozóit képviselő szakszervezetekkel.
Januártól az Országos Mentőszolgálat dolgozói az ágazati béremeléseken felül újabb, 10 százalékos béremelésben részesülnek, ami a kivonuló állomány mellett az adminisztratív, illetve fizikai munkát végző dolgozókra is kiterjed.
Többlépcsős béremelés zajlik az Országos Mentőszolgálatnál: a 2016-os átlagos 26,5 százalékos béremelkedés után 2017 novemberétől 12 százalékkal nőtt a mentők alapbére, a novemberi béremelés a mentőgépkocsi-vezetőket, a mentőápolókat, a mentőtiszteket és a mentésirányítókat is érintette. Az orvosok bruttó 50 ezer forintos, a szakorvosok bruttó 100 ezer forintos emelésben részesültek.
Januártól pedig az Országos Mentőszolgálat dolgozói az ágazati béremeléseken felül újabb, 10 százalékos béremelésben részesülnek, ami a kivonuló állomány mellett az adminisztratív, illetve fizikai munkát végző dolgozókra is kiterjed - írta közleményében január 1-jén az Egészségügyért Felelős Államtitkárság.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








