Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Szinte minden munkakörben és minden régióban hirdet állásokat a Tesco, több száz dolgozót venne fel. A fizetéseket is lehet tudni, az ősz folyamán megemelték a havi bérminimumot, és az új munkásokkal a dolgozók leterheltségét is próbálják csökkenteni.
Már sem Tesco újságra, sem internetre nincs szükséged ahhoz, hogy megtaláljon a brit multi álláshirdetése, már a villamoson is bombáznak az ajánlatok. Egyik olvasónk a 19-es villamoson fotózta le az alábbi hirdetést. A felhívásban nem sokat árulnak el, csak annyit, hogy keresik az új kollégákat, és bővebben a vevőszolgálati pultokban és a weboldalukon lehet tájékozódni.
A Tesco számára ez az év nem volt éppen zökkenő mentes, hónapokig sztrájkhelyzet volt, mert nem voltak elégedettek az alkalmazottak a bérekkel, ráadásul folyamatosan emberhiánnyal küzdöttek, ezért óriási volt a leterheltség is. Októberben azonban sikerült megállapodnia a Tescónak a szakszervezetekkel, és a cég megemelte a havi bérminimumot, valamint a leterheltség csökkentése érdekében bizonyos területekre több száz főt is felvesznek.
A megállapodás szerint idén szeptember elsejétől (visszamenőlegesen) havi bruttó 179 ezer forintra emelkedett a cégnél a bérminimum, ami azt jelenti, hogy minden teljes munkaidős áruházi, és raktári dolgozó legalább bruttó 191 ezer forintot (bér+cafeteria) kap. Ehhez még hozzájöhetnek a pótlékok és egyéb bérkiegészítések.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó