A BMA tagjainak mintegy 83%-a szavazott a sztrájk megtartása mellett a hétvégén tartott online szavazáson.
Csalódnia kellett Londonnak, amely egyfajta adu ásznak szánta az uniós munkavállalók Nagy-Britanniában maradását a Brexit után. Egyre kevesebben érkeznek a szigetországba, és mind többen távoznak onnan vagy fontolgatják ezt - mondta a Századvég vezető kutatója az M1 aktuális csatorna kedd reggeli műsorában.
Kiss István arról beszélt: a legfrissebb, idei első negyedéves adatok szerint harminc százalékkal csökkent az uniós tagállamokból Nagy-Britanniába érkező munkavállalók száma, ugyanakkor nem tudni, hányan hagyták el az országot vagy tervezik ezt. Egyes szakmákban ennél is nagyobb a visszaesés, a korábbinak a tizedére zuhant az oda dolgozni érkező ápolónők száma - tette hozzá.
A szakértő hangsúlyozta: az érintetteket az bizonytalanítja el, hogy a Brexit után milyen feltételekkel maradhatnak a szigetországban. Az sem mindegy, hogy melyik időpont előtt érkezettek kaphatnak majd ötéves ott tartózkodás után letelepedési engedélyt, hiszen a kint élő magyarok többsége 2012-13 táján érkezett Nagy-Britanniába - mondta.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








