Mennyi a munkanélküli segély kalkulátor szerint, mikor jár munkanélküli segély 2023 évében? Mutatjuk, mikor jár a munkanélküli segély, mikor lesz munkanélküli segély utalás?
A vidéki és a fővárosi regionális cégeknél is kevés az autóbuszvezető. Bőven negyven év felett van az átlagéletkor és a fluktuáció jelentős, több társaságnál is tavaly 10 százalék körül volt - írja a Világgazdaság.
A járművezetői szakmában az utóbbi években országos szinten is fokozódik a létszámhiány, ami az autóbusz-vezetők fluktuációjában is nyomon követhető. Komoly gondot jelent az is, hogy elöregedett a szakma: a BKV autóbusz-vezetőinek átlagéletkora például 46, a Debreceni Közlekedési (DKV) Zrt.-nél 47, a Volánbusznál 46,7 év.
A társaságoknál igyekeznek minél több eszközt bevetni a dolgozók megtartásáért. A DKV-nál például a munkavállalók éves bruttó 250 ezer forintot meghaladó cafeteriajuttatásban részesülnek, e mellett dolgozóiknak és családtagjaiknak szabadjegyet adnak. A járművezetők átlagos havi bruttó bére idén várhatóan 230 ezer, üzemanyag-megtakarítással 245 ezer forint lesz.
A Volánbusz autóbusz-vezetőinek átlagbére tavaly bruttó havi 264 ezer forint volt, teljes munkaidő esetén ehhez még havi bruttó csaknem 41 ezer forint cafeteria társult, és itt is különböző ösztönzőkkel - például törzsgárda-kitüntetéssel, kedvezményes üdülési lehetőséggel, szükség esetén munkásszállással - igyekeznek megtartani munkavállalóikat.

Így vágja át a magyar dolgozókat a saját főnökük: kevesen tudják, hogy így teljesen ingyen gürcölnek
Ha munkaügyekről, munkajogi ismeretekről van szó, mi, magyarok nem állunk éppen a helyzet magaslatán.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- "Még két-három évig" - A tudós elmagyarázza, mitől utórengés az utórengés
- Örökre kitiltotta járatairól balhés utasát a Wizz Air
- Mitől lesz egy vállalkozás online jelenléte sikeres? – egy onlinemarketing-ügynökség javaslatai (x)
- Pesti rangadó a labdarúgó Magyar Kupában - sport a tévében
- Egeresi Zoltán Törökországból: volt, hogy egy tévés tudósító mögött omlott össze egy épület
- Megfejtettek egy elveszettnek hitt kánaáni nyelvet
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


