Egy Ausztriában dolgozó magyar szobalány TikTok‑videóban mutatta meg, milyen kemény munka rejlik a vendéglátás kulisszái mögött.
Önéletrajz szerkesztési tanácsok is várnak azon az állásbörzén, ahol külföldi állások között válogathatsz a hétvégén.
Másodszor kerül megrendezésre a Nemzetközi Állásbörze az Euwork szervezésében, április 25-én, szombaton a Gellért Hotelben. Ezen az állásbörzén különböző területekről kizárólag külföldi állások kerülnek bemutatásra. A börzén kiállító munkaadók és munkaerő közvetítők azért utaznak Budapestre, hogy személyesen toborozzanak egészségügyi, vendéglátó-ipari és több más területre is szakembereket, valamint betanított munkásokat Magyarországról.
A brit, német, svájci és magyar kiállítókon kívül programok is lesznek: a Trenkwalder két szakértője az önéletrajzírás rejtelmeibe avatja be az érdeklődőket, a Tower és Berlitz nyelviskolák interaktív nyelvórát és ingyenes nyelvi szintfelmérést tartanak, az Euwork Állásközvetítő Iroda pedig a hozott önéletrajzokat javítja ki az álláskeresőkkel együtt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








