Mindössze 884 forint választja el a gyakornokok és a tíz éve pályán lévő pedagógusok bérét – az előmeneteli rendszer így gyakorlatilag kiüresedett.
Kalkulációk szerint az Édes Élet sztárja legalább 40 millió forintot visz haza évente tévés szereplésekből. Ezt elsősorban annak köszönhető, hogy a sorozatban szinte minden nap felbukkan, és forgatási naponként 150 ezer forintot is megkap. De milyen szakmát kell választanunk ahhoz, hogy mi is jól kereshessünk?
Az Édes Élet sztárja a show tavaly szeptemberi indulásakor másfél-kétmillió forint körül vitt haza havonta. A TV2 csoport azonban annyira elégedett volt a munkájával, hogy műsorvezetőként is alkalmazta: a FEM3-as fizetésével együtt évi 40 millió forintot keres már Berki Krisztián - írja a Blikk.
Az Édes Élet főszereplői 80-100 ezer forint körül kapnak forgatási naponként. Berkivel nagyon elégedettek, folyamatosan képernyőn tartják. Sokszor gyakorlatilag a hátán viszi a show-t, és ezt nagyon jól megfizetik. Forgatási naponként már 150 ezer forint körül keres - magyarázta lapunknak informátorunk, aki kérésünkre azt is levezette, mennyi a celeb összkeresete.
Egy forgatási napon egy adást vesznek csak fel, és Berki heti öt alkalommal biztos, hogy dolgozik. Ha csak húsz forgatási nappal számolunk, Berki akkor is megkeres a show-műsorral havi hárommilliót. Ez éves szinten 36 millió forint. Ehhez jön még Berki FEM3-nál lévő fizetése, ami éves szinten minimum ötmillió. Tehát Berkinek a TV2 csoportnál lévő összkeresete a legszerényebb számítások szerint is eléri a 40 milliót.
Mivel lehet annyit keresni, mint Berki?
Az adatok alapján a legalacsonyabb fizikai besorolású munkavállalók átlagosan 114 ezer forintos havi alapbérrel számolhatnak, míg a legmagasabb besorolású vezetői szinten - jelentős szórással - átlagosan 2,8 millió forintos alapbér jár, ami 25-szörös eltérést jelent.
Tovább növeli a különbséget, hogy miközben a vezetői besorolások esetében a változó bér mértéke eléri az alapbér 25-30 százalékát is, addig ez az arány az alacsonyabb besorolási szinteken csak 10-15 százalék.
Szakterületi összehasonlításban az összjövedelem főként a műszaki, illetve a marketing-értékesítési területeken alakul az átlag felett, míg a termelésben és az adminisztratív területeken dolgozók fizetése 4-8 százalékkal elmarad az átlagtól.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ágazati bontásban kiemelkedő az elektronikai ipar és a járműipar bérezési szintje, miközben a közüzemi szolgáltatók mellett elsősorban a fémiparban, illetve az építő- és építőanyag-iparban dolgozók számíthatnak az átlagosnál alacsonyabb bérekre. Ha további érdekességekre vagy kíváncsi a témában, olvasd el korábbi cikkünket!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








