Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Dúskál a fellépésekben Keresztes Ildikó, az X-Faktor leköszönt mentora. A Pénzcentrum.hu számításai szerint az énekesnő havonta akár több millió forintos gázsit is zsebre vághat.
Jókora fellépti díjért járja az országot Keresztes Ildikó, az X-Faktor leköszönt mentora. A Blikk információi szerint az énekesnő egy alig 40 perces előadásért 240 ezer forintot kér el. Ráadásul az énekesnő nem csak negyvenperces fellépésekre kap meghívást. A Keresztes Banddel, 90 perces élő zenekaros koncerteket is vállal szép számmal. A másfél órás koncertekért alkalmanként 680 ezer forint üti a markát, de a Blikk értesülései szerint erre is van kereslet.
Keresztes Ildikó hivatalos honlapjának tanúsága szerint az énekesnőnek 2013 júliusában, illetve augusztusában 6 fellépése van a Keresztes Banddel együtt. Így a Pénzcentrum.hu számításai szerint idén nyáron, a kisebb haknik nélkül is 4 millió 80 ezer forintot vág zsebre az énekesnő. Ami annak ellenére is szép summa, hogy ebből az összegből vélhetően még ki kell fizetnie a fellépés költségeit, mint például a szervezés, vagy a zenésztársak fellépti díját. Persze a kisebb-nagyobb fellépések pontos számáról nincs információnk, így az énekesnő bevétele ennél jóval nagyobb is lehet.
A busás bevétel annak fényében is különösen szép teljesítmény, hogy a legtöbb X-Faktoros és egyéb előadó művész csökkenteni volt kénytelen a fellépti díját. Felmérések szerint ez nem véletlen, hiszen mi magyarok egyre kevesebbet költünk szórakozásra, pihenésre. Egy online felmérés szerint például a bevételeink mindössze 2 százalékát fordítjuk pihenésre/szórakozásra. Keresztes Ildikó viszont évek óta tartja az árfolyamát. 2010-ben volt először ítész a tehetségkutatóban, akkor ugrott meg a gázsija, ami azóta sem csökkent, pedig idén már nem is ő dönt a fiatalok sorsáról. A kérdés csak az, a tehetségkutató nélkül meddig tart ki az énekesnő népszerűsége.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








