Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Az Aon Corporation vállalati tanácsadó cég legújabb felmérése szerint leginkább napsütötte tájakra, a tenger mellé szeretne költözni nyugdíjas éveire az európaiak tekintélyes hányada, kivéve persze azokat a szerencséseket, akik eleve ilyen helyen laknak már aktív éveikben is - írja a Napi Gazdaság.
A tanácsadó cég kutatói több mint 7500 aktív belga, dán, francia, holland, ír, brit, német, norvég, spanyol és svájci dolgozót kérdeztek meg visszavonulási terveikről, s mint kiderült, a hosszabb távra tervezgetők egyáltalán nem zárják ki azt sem, hogy egy távoli kontinensen kezdjenek új életet öreg napjaikra.
A kutatás vezetője szerint az olcsó légi közlekedés, az internetes kommunikáció elterjedése nyomán a tengerentúli visszavonulás nem egyenlő azzal, hogy valaki teljesen kiszáll a családja életéből. A cég arra is figyelmeztetett, hogy a nyugdíjasmigráció miatt egyes kormányoknak esetleg majd újra kell gondolniuk szociálpolitikájukat, illetve egészségügyi büdzséjüket. A végletek mindenesetre elgondolkoztatóak: a brit dolgozók jóval kevesebb mint fele akarja hazájában leélni nyugdíjas éveit, míg a spanyolok közel 87%-a nem akar sehová se menni.
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.