19 °C Budapest

1,47 millió nyugdíjügy félév alatt: alaposan próbára tették a rendszert

2010. augusztus 9. 13:02

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervek és a kihelyezett ügyfélszolgálatok személyes és telefonos ügyfélforgalmi adatait az idei első félévre vonatkozóan.

2010. első hat hónapjában összesen 602 061 személyes és 876 287 telefonos megkeresés érkezett az igazgatási szervekhez és a kihelyezett ügyfélszolgálatokhoz.

A regionális igazgatóságok ajtaján 519 769 ügyfél lépett be, míg a telefonok 748 364 alkalommal csörögtek ilyen ügyekben.

Nagyításért kattints a táblázatra!

Az előző év azonos időszakához képest 26 550-nel csökkent a személyes megkeresések száma, ugyanakkor 123 212-vel többen emelték fel a kagylót, mint tavaly.

HR BLOGGER
perfekt  |  2022.05.17 09:11
A megváltozott munkaképességűvé vált munkavállalók ellátására, (tovább)foglalkoztatására vonatkozó ...
hrdoktor  |  2022.05.16 04:20
Néha mindenki elfárad, elálmosodik a munkahelyén, de ha ez gyakran megtörténik, akkor érdemes alapos...
legacykft  |  2022.05.13 13:52
A múltkori blogposztomban a teamcoachingról, mint a szervezetfejlesztés varázspálcájáról írtam. Egy-...
ajovomunkahelye  |  2022.05.12 15:40
Ahogy a legutóbbi blogposztban bemutattuk, a „Talent Uprising”, azaz „A munkavállalók lázadása” névr...
laskainelli  |  2022.05.12 10:14
A pandémia két éve, majd az azt követő háborús helyzet jócskán megtépázta sok ember idegeit, úgyhogy...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. május 18. szerda
Erik, Alexandra
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?