7 °C Budapest

Sok nyugdíjas nem is tudja, hogy van ilyen, pedig hasznos

Pénzcentrum
2010. július 9. 12:02

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.

Az ügyfélelégedettség felmérés végeredménye

A válaszadók 41,5%-a kereste fel nyugdíjigény benyújtása céljából az ügyfélszolgálatot, 13,4%-uk általános felvilágosítást kért, míg az ügyfelek 9,6 %-a adatszolgáltatási kötelezettségének tett eleget. Többen kivételes nyugdíjigényeket intéztek, mások a folyamatban lévő ügyeik aktuális állásáról érdeklődtek, de akadtak, akik csak nyomtatványokat szereztek be.

A várakozási idő az esetek döntő többségében kevesebb volt, mint fél óra, az ügyfelek 52,5%-a 10 percen belül sorra került. A válaszadók 2,2%-a viszont elégedetlen lehet a várakozási idővel, mivel több, mint egy órát várakoztak az ügyfélszolgálaton.

A válaszadók többsége kiválónak minősítette az ügyintézők segítőkészségét, valamint az ügyintézés közérthetőségét és gyorsaságát, de sokan elégedettek az ügyfélfogadás körülményeivel és a nyitvatartási idővel is. A válaszadók mindössze 1,26%-a nem járt sikerrel az ügyintézés során, és úgy érzi, hogy nem kapott kielégítő felvilágosítást.

JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)


A többség átlagosnak tartja a kiszolgáló egységek színvonalát, de az elektronikus ügyintézésről még mindig kevesen hallottak. A válaszadók 23,25%-a nem is tudja, hogy van ilyen, 45,58% úgy nyilatkozott, hogy nincs lehetősége használni, míg 31,17% jónak tartja és él ezzel a lehetőséggel.

Korábban: Az elektronikus ügyintézés rejtelmei

HR BLOGGER
hrdoktor  |  2025.12.03 14:08
Az év végi időszak gyakran jár a szokásosnál nagyobb munkahelyi terheléssel. Ha azonban sikerül jól...
legacykft  |  2025.11.25 17:46
Vajon miért érezzük azt olyan gyakran, hogy két külön világ között próbálunk lavírozni? Hogy a munka...
kovacstunde  |  2025.11.15 08:00
Pár nappal ezelőtt Gabi barátnőmmel beszélgettünk, éppen ennek a cikknek a gondolataival voltam elfo...
laskainelli  |  2025.11.13 08:15
Sokan élik meg azt a frusztráló érzést, hogy a párkapcsolatuk mintha egyhelyben toporogna. Nincs nag...
vezetoi-coaching  |  2025.11.06 13:37
Guys, plagizáltam… már ez is baj, de pláne, hogy nem is tudom, hogy történt… Oltári gáz. Ezt a damag...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 7. vasárnap
Ambrus
49. hét
December 7.
Advent (2.)
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. december 6. 19:19
Agrárszektor  |  2025. december 6. 19:31