Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.
Az ügyfélelégedettség felmérés végeredménye
A válaszadók 41,5%-a kereste fel nyugdíjigény benyújtása céljából az ügyfélszolgálatot, 13,4%-uk általános felvilágosítást kért, míg az ügyfelek 9,6 %-a adatszolgáltatási kötelezettségének tett eleget. Többen kivételes nyugdíjigényeket intéztek, mások a folyamatban lévő ügyeik aktuális állásáról érdeklődtek, de akadtak, akik csak nyomtatványokat szereztek be.
A várakozási idő az esetek döntő többségében kevesebb volt, mint fél óra, az ügyfelek 52,5%-a 10 percen belül sorra került. A válaszadók 2,2%-a viszont elégedetlen lehet a várakozási idővel, mivel több, mint egy órát várakoztak az ügyfélszolgálaton.
A válaszadók többsége kiválónak minősítette az ügyintézők segítőkészségét, valamint az ügyintézés közérthetőségét és gyorsaságát, de sokan elégedettek az ügyfélfogadás körülményeivel és a nyitvatartási idővel is. A válaszadók mindössze 1,26%-a nem járt sikerrel az ügyintézés során, és úgy érzi, hogy nem kapott kielégítő felvilágosítást.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A többség átlagosnak tartja a kiszolgáló egységek színvonalát, de az elektronikus ügyintézésről még mindig kevesen hallottak. A válaszadók 23,25%-a nem is tudja, hogy van ilyen, 45,58% úgy nyilatkozott, hogy nincs lehetősége használni, míg 31,17% jónak tartja és él ezzel a lehetőséggel.
Korábban: Az elektronikus ügyintézés rejtelmei
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








