16 °C Budapest

Címke: ügyfélelégedettség (20 cikk)

Pénzcentrum | 2020. november 19. 19:29

Ők otthagyták régi munkahelyük: most többet dolgoznak, de sosem térnének vissza

Többet dolgoznak, mint egy átlagos munkavállaló, a munka és magánélet összeegyeztetése is kihívásokkal teli, mégse váltanának vissza alkalmazotti létre a szabadúszók. Ez derült ki többek között egy friss kutatásból, amely az érintettek és a szabadúszást csak tervezők számára is hasznos eredményeket hozott.

Pénzcentrum | 2011. február 23. 05:20

Sok nyugdíjas még nem is hallott róla, pedig nem árt tudni

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. II. félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.

Pénzcentrum | 2010. július 9. 12:02

Sok nyugdíjas nem is tudja, hogy van ilyen, pedig hasznos

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.

Pénzcentrum | 2010. január 21. 05:02

Nem árt tudni, pedig sok nyugdíjas még csak nem is hallott róla (2.)

Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2009. második félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat. A Pénzcentrum összeállítása a felmérés végeredményének bemutatását követően az első lépések megkönnyítésében segít az érintetteknek.

Pénzcentrum | 2008. augusztus 11. 11:21

Bővülő kedvezmények a kkv-nak

Tovább folytatja Magyarországon egyedülálló kezdeményezését a Raiffeisen Bank kis- és középvállalati (KKV) ügyfelei számára. A pénzintézet azon túl, hogy széles körű szolgáltatást nyújt több mint 40.000 kis- és középvállalkozásnak, a bankok közül az elsők között biztosítja Raiffeisen Üzlettárs szolgáltatásának keretében KKV ügyfeleinek a partnerei által nyújtott szolgáltatásokat jelentős kedvezménnyel. A program célja, hogy a pénzintézet KKV-s ügyfelei számára hatékony megoldásokat kínáljon, illetve a felkínált szolgáltatásokkal költségmegtakarításokat biztosítson számukra.

Pénzcentrum | 2008. július 1. 10:20

Érzelem- és beszédfelismerő termék - díjat kaptak érte

Újabb díjjal gazdagította elismeréseinek palettáját a Nextent Informatikai Zrt. Az Oracle Hungary "A leginnovatívabb partner" címmel tüntette ki a céget, egyedülálló érzelem- és beszédfelismerő Voice Miner termékéért. A partnerdíj program célja, hogy az egész iparág előtt elismerje a kiemelkedő szakmai teljesítményeket.

Pénzcentrum | 2008. június 24. 05:55

Mindenkinek a hitel kell, bankot pedig érzelmek alapján választunk

Elégedettek vagyunk bankunkkal, és legtöbbünknek eszünk ágában sincs másikra váltani, de hogy mire alapozzuk ezt a bizalmat, arra érdekes választ ad a legújjabb banki ügyfélelégedettséget vizsgáló kutatás. A legtöbben ugyanis a havi számlaértesítőn túl nem sok információhoz jutnak bankjukról, így aztán nem is meglepő, hogy mindössze érzelmi alapon választanak bankot az ajánlatok összehasonlítása helyett.