Egyre több ifjú pár kér készpénzt esküvői ajándék helyett -derül ki egy friss felmérésből. Míg Magyarországon nem számít kirívónak, ha pénzt adunk nászajándékba, az angolszász országokban ez egyáltalán nem bevett szokás - eddig legalábbis nem számított annak.
Az egyik legismertebb szaklap, a Wedding magazine felmérése szerint az idén házasulandók 45%-a szeretné, ha ajándék helyett készpénzt kapna, 29%-uk az esküvői ajándéklistáról kérne valamit, míg 26% a nászútjához kérne üdülési utalványt.
Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban már évtizedek óta népszerű forma az ajándéklista: egy nagy -főleg lakberendezési- áruházban a házasulandók leadnak egy listát az áhított ajándékokról, a vendégek pedig erről választhatnak, ízlésük és pénztárcájuk szerint. Így a meghívottaknek sem kell sokat töprengeniük, az ifjú pár pedig -elvileg- nem kap öt robotgépet vagy nyolc kávéskészletet. A megoldás hazánkban is egyre népszerűbb, vannak, akik külön esküvői honlapot hoznak létre, ahol bejelölhetőek a már megvásárolt ajándékok, amik aztán eltűnnek a listáról.
Catherine Westwood , a magazin szerkesztője szerint egyértelműen növekedésnek indult az a trend, mely szerint az ifjú pár pénzt kér ajándék helyett. Korábban túlságosan kellemetlen volt számukra, hogy készpénzt kérjenek, a gazdasági válság azonban felülírja a tradíciókat.
A spórolás az lagzikban is tetten érhető: a megkérdezettek 70%-a nyilatkozott úgy, limitálni fogják az alkoholfogyasztást.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Golovin Vlagyimir: szerencsés sorsolást kaptunk, tovább akarunk jutni a csoportból Párizsban
- Hamarosan újra kinyithat a történelmi budai gyógyfürdő
- Kiderült, mikortól lehet készpénzt felvenni a postán
- Végső búcsút vettek Tordy Gézától - képek
- Késes támadás történt Franciaországban
- Kémkedéssel gyanúsított kettős állampolgárokat vettek őrizetbe Bayreuthban – merényletre készültek