A válságkezeléssel foglalkozó miniszteri kabinet ülése után a miniszterelnök elmondta, hogy a kormány kész olyan támogatási rendszert kialakítani, amely támogatná a kvázi négynapos munkahét bevezetését - írja a Napi Gazdaság.
A tervezet szerint az ötödik munkanapra az állam uniós forrásokból kifizetné a bérek 80 %-át - maximum a minimálbér duplájáig -, amennyiben ezen a napon képzéssel kötik le a dolgozót. Ez a megoldás elsősorban azon cégek számára lenne kedvező, ahol a megrendelések hiányában elbocsátásokra lenne szükség.
A kormány húszmilliárd forintot szán erre a programra. Az ülés után arról is tájékoztatást adtak, hogy a korábbi tervekkel ellentétben az általános járulékcsökkentés miatt nem kapnak speciális járulékkedvezményt azok a cégek, akik új munkaerőt alkalmaznak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








