Tegnap jelent meg hatvanadik alkalommal a 100 leggazdagabb német üzletembert nevét tartalmazó lista a Manager Magazine különszámában, amelyre a magyar top listával szemben legalább 1 milliárd eurós, azaz 270 milliárd forintos vagyonnal lehetett feliratkozni. Ez a tavalyi limithez képest kilencszeres növekedést jelent, és az első helyhez szükséges összeg is a magyarországi csúcsérték többszöröse.
Németországban hazánkkal ellentétben a kiskereskedelmi láncok tulajdonosai viszik a prímet: a leggazdagabbnak az Aldi alapítói, Karl és Theo Albrecht bizonyultak, akik 16 milliárd euró értékű birodalmukkal a világ leggazdagabbjainak listáján is az előkelő nyolcadik, illetve kilencedik helyet érték el. Míg őket a Lidl áruházlánc tulajdonosa, Dieter Schwarz követi a sorban, aki a világranglistán már "csak" a huszonötödik helyet szerezte meg.
A Metro, a C&A és a Siemens tulajdonosai is a top 100 tagjainak is vallhatják magukat, a legnagyobb visszacsúszást (1,5 milliárd euró) a Mohn család, a Bertelsmann tulajdonosa könyvelhette el, míg a legnagyobbat (plusz 1,9 milliárd euró) a Schwarz-Schütte család lépett előre, de szépen teljesített a Quelle is.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.