Vajon most a Pepsinek vagy épp a Coca-Colának megy jobban?
A 42-46 centes elemzői várakozások felső határának és a menedzsment előrejelzésének megfelelő 804 millió dolláros nettó eredményt ért el az első negyedévben a PepsiCo.
A világ második számú üdítőital-gyártója - amely a Forbes legfrissebb felmérése alapján immár nagyobb márkaértékkel rendelkezik, mint legnagyobb versenytársa - az árbevétel 11%-os bővülése mellett 15%-kal növelte nyereségét az egy évvel korábbi bázishoz képest.
A társaság elnök-vezérigazgatója, Steve Reinemund a Pepsi és a Lay's sikerében bízva újabb erős évre számít idén.
Hatalmas siker a birsalmafa-örökbefogadó program, az a cél pedig, hogy közösséget építsenek, egyre inkább beérni látszik.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
-
Jó, ha tudjuk: ezek az árulkodó jelek, ha csalók akarják megszerezni a pénzünket
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
- Drogtesztre kötelezték a miniszterelnököt a bulizós videó miatt Finnországban
- Videó bizonyítja: orosz katonai járművek álltak a zaporizzsjai erőműben
- Lövöldözés miatt lezártak egy bevásárlóközpontot Svédországban
- Öngól: veszélyes terméket küldtek ajándékba a Nébihnek, ráadásul hamisgyanús is
- Mit művel az átigazolási piacon a Nottingham Forest?
- Vasárnap lesz a Budaörsi Airshow
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


