A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.
Az OTP Bank új ügyfélazonosítási módszert kezdett el bevezetni bankfiókjaiban, amelynek segítségével jelentősen leegyszerűsödik az ügyfélazonosítási folyamat. A rendszer bevezetése folyamatos, ahogy az azonosítást szolgáló mobilos alkalmazás funkciói is folyamatosan bővülnek.
A bank legutóbbi újítása a bankfióki ügyfélazonosítási folyamatot érinti, segítségével az ügyintézés még gördülékenyebbé, egyszerűbbé és rövidebbé válik - közölték. A fióki ügyintézés első lépése az ügyfél azonosítása, személyazonosságának ellenőrzése. Erre minden alkalommal szükség van, az új, digitális azonosításhoz ugyanakkor csak a következő esetekben kéri el az ügyintéző az okmányokat: ha 365 napnál régebben történt adategyeztetés, ha hiányzik bármelyik ügyféladat, ha az ügyfél lecserélte okmányát, változtak személyes adatai, ha törvényi előírások miatt szükséges az átvilágítás, vagy ha új szolgáltatásra szeretne az ügyfél szerződést kötni.
A korábbi eljárás szerint az ügyfélnek át kellett adnia azonosító okmányait a banki ügyintézőnek, aki azokat beszkennelte. Az új módszer során az ügyintéző az okmányokat egy speciális, céges mobiltelefonra telepített applikáció segítségével olvassa be. Az adatok azonnal betöltődnek a védett banki rendszerbe, az ügyfél adatokat az ügyintéző telefonja nem tárolja.
A digitális ügyfélazonosítási módszer fejlesztése során a biztonság mellett fontos szempont volt az ügyintézési idő további rövidítése. Az új megoldással az azonosítás 2-3 perccel lerövidül a korábbihoz képest, amit az ügyfél végig figyelemmel kísérhet. A folyamat ráadásul teljesen papírmentes
– mondta el Kolonics Ádám a bank termékfejlesztési menedzsere. A rendszer egyelőre a magyar és a meglévő ügyfelek okmányait képes kezelni, de az alkalmazás funkcióinak bővítése folyamatos.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Orbán Viktor: idén lezárhatjuk a nyugati civilizáció egy dicstelen korszakát
- Szlovákia: a szamárköhögés nyugatot, a sárgaság keletet "választotta"
- Nem jár a budapesti 2-es metró egy szakaszon
- Újabb terelésekre kell figyelniük a ferihegyi reptérnél közlekedőknek
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban