A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 393,94 pontos, 0,36 százalékos emelkedéssel, 109 607,58 ponton zárt pénteken.
Az OTP Bank új ügyfélazonosítási módszert kezdett el bevezetni bankfiókjaiban, amelynek segítségével jelentősen leegyszerűsödik az ügyfélazonosítási folyamat. A rendszer bevezetése folyamatos, ahogy az azonosítást szolgáló mobilos alkalmazás funkciói is folyamatosan bővülnek.
A bank legutóbbi újítása a bankfióki ügyfélazonosítási folyamatot érinti, segítségével az ügyintézés még gördülékenyebbé, egyszerűbbé és rövidebbé válik - közölték. A fióki ügyintézés első lépése az ügyfél azonosítása, személyazonosságának ellenőrzése. Erre minden alkalommal szükség van, az új, digitális azonosításhoz ugyanakkor csak a következő esetekben kéri el az ügyintéző az okmányokat: ha 365 napnál régebben történt adategyeztetés, ha hiányzik bármelyik ügyféladat, ha az ügyfél lecserélte okmányát, változtak személyes adatai, ha törvényi előírások miatt szükséges az átvilágítás, vagy ha új szolgáltatásra szeretne az ügyfél szerződést kötni.
A korábbi eljárás szerint az ügyfélnek át kellett adnia azonosító okmányait a banki ügyintézőnek, aki azokat beszkennelte. Az új módszer során az ügyintéző az okmányokat egy speciális, céges mobiltelefonra telepített applikáció segítségével olvassa be. Az adatok azonnal betöltődnek a védett banki rendszerbe, az ügyfél adatokat az ügyintéző telefonja nem tárolja.
A digitális ügyfélazonosítási módszer fejlesztése során a biztonság mellett fontos szempont volt az ügyintézési idő további rövidítése. Az új megoldással az azonosítás 2-3 perccel lerövidül a korábbihoz képest, amit az ügyfél végig figyelemmel kísérhet. A folyamat ráadásul teljesen papírmentes
– mondta el Kolonics Ádám a bank termékfejlesztési menedzsere. A rendszer egyelőre a magyar és a meglévő ügyfelek okmányait képes kezelni, de az alkalmazás funkcióinak bővítése folyamatos.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








