Változtak a lakáskeresők preferenciái és a hitelfelvétel módja az Otthon Start hitelnek is köszönhetően.
Többet költ idén ingatlanok vásárlására az eszközkezelő, mint tavaly - íjra a Világgazdaság.
Összesen 27 milliárd forintot, a tavalyinál 1,5 milliárd forinttal többet költ idén ingatlanvásárlásra a Nemzeti Eszközkezelő (NET) Zrt. A tavaly rendelkezésre álló 25,5 milliárd forintból több mint 6300 ingatlant vásároltak meg bedőlt hitelesektől, teljesítve ezzel a kitűzött éves célt. A NET átlagosan 3,8 millió forintot költött egy ingatlanra 2016-ban, szemben az egy évvel korábbi 3,6 millió forinttal.
Az eszközkezelő 2012. január 1-ei alapítása óta 107,5 milliárd forintból 27 800 lakást és házat vásárolt a felajánlott 39 ezerből. A megvásárolt lakásokon 246,5 milliárd forint kifizetetlen jelzáloghitel volt, amit a bérlővé lett hiteladósoknak nem kell kifizetniük. A NET-programba bekerült családok havonta átlag 10 600 forint bérleti díjat fizetnek.
Címlapkép: MTI / Mohai Balázs
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








