Az országos nettó települési átlagkereset 474 ezer forint volt 2024-ben, mely 13,5 százalékkal bővült az előző évi 418 ezer forinthoz képest.
Tarlós István, Budapest főpolgármestere az immár szokásosnak tekinthető pénteki sajtótájékoztatóján nem tért ki a 2016-ban valamikor bevezetésre kerülő dugódíjra, így sem annak mértéke, sem területi hatályára nem került szóba.
A főpolgármester újságírói kérdésre elmondta, nem igazak azok a sajtóértesülések, amik szerint már a város határának átlépéséért, illetve az azon belüli - személyautóval történő - közlekedésért is kell majd egy mintegy 3-5 ezer forintos éves díjat fizetni, míg a továbbra sem tisztázott területű belső zóna használatáért további, legalább hasonló nagyságrendű díjat számítanának fel.
Nem született tehát semmilyen döntés sem a dugódíj mértékéről, sem a területi hatályáról, annál is inkább, mert létezik egy erre vonatkozó törvényi tiltás. Mint azt Tarlós István elmondta, volt egy NGM államtitkári kezdeményezés arra vonatkozóan, hogy tegyen lépéseket a tiltó jogszabály megszüntetésének kezdeményezésére, de ő ezt nem fogja megtenni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








