Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Másfél év múlva a pénzintézeteknek önállóan, az ügyfél közreműködése nélkül kell intézniük a bankváltást. A készülő jogszabály részletesen előírja majd a pénzintézetek teendőit - írja a Magyar Nemzet.
Idén elkezdődik a tavaly nyáron megszavazott uniós irányelv bevezetésének előkészítése, amely hazánkban is jelentősen leegyszerűsíti a bankváltást. Az elképzelések szerint az ügyfélnek mindössze egyetlen meghatalmazást kell aláírnia, a többit a leváltott és az új bank önállóan intézi.
A megvalósítás fokozatos lesz: egyes fázisokra már idén sor kerül, de a végleges megoldásra 2016 szeptemberéig várni kell. Az újítással a pénzintézetek feladata lesz, hogy az ügyfél meghatalmazását kézhez véve megnyissák az új számlát, átvezessék például az állandó átutalásokat, a csoportos beszedési megbízásokat, és a számlához kötött új bankkártyát bocsássanak ki.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








