A Magyar Bankszövetség értetlenül áll az úgynevezett extraprofitadó tervezett emelése előtt - ezt ők írták friss közleményükben.
A Raiffeisen ügyfelek sem ússzák meg a tranzakciós illetéket. A számlavezetési díjak mellett a tranzakciókért is többet kell majd fizetni szeptember közepétől.
A számlavezetési díjak emelkednek több számlacsomag esetén, az akciós feltételek nem teljesülése esetén a DíjNullázó és az Aktivitás számlacsomagok tulajdonosai is számítanak erre. A tranzakciós illeték változásának megfelelően a Raiffeisen Bank is növeli díjait.
Az elektronikus átutalások díjai 0,2%-ról 0,3%-ra emelkednek szeptember 12-től. Nagy teher lehet még a magyar családok számára, hogy a fióki ügyintézés esetén a minimális utalási díj emelkedik (1 Ft-tal).
Ha megakarod találni a legolcsóbb bankszámlát, akkor nézz körül a BankRáció.hu-n.
Tényleg fontos változás, hogy a csoportos beszedések tételenkénti díja emelkedik a Raiffeisennél 128-ról 143 Ft-ra. Rejtett költség lehet, hogy a bankkártyák éves díjai is nőnek, bankkártyától függően akár 650 Ft-al is.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Ezért cserébe a bankkártyával történő vásárlások DíjNullázó és Aktivitás számlacsomag esetén díjmentesek maradnak. Több banknál is volt már hasonló változás, így úgy látszik az ingyenes kártyás vásárlást mégis megfizetjük valahogy a kártyadíjakon keresztül. A 650 forintos plusz díj évente egyébként 216 ezer forint költést jelent. Azok járnak rosszul, akik alig használják a kártyájukat.
Az ATM-től történő készpénz felvétel esetén fizetendő díjak is emelkednek szeptember 12-től, itt az emelkedés mértéke számlacsomagtól függően 114-115 Ft (569 Ft helyett 683 Ft lesz illetve 431 Ft-ról 546 Ft-ra emelkedik a díj).
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








