Az online vásárlás terjedése Magyarországon is megfigyelhető, az üzletek helyett egyre többször a webshopokban böngészve veszik meg a kiszemelt terméket a magyar vásárlók. Online áruhitel igénylési és részletfizetési lehetőségek is rendelkezésre állnak már a piacon.
Az internetes vásárlás hazánkban is egyre népszerűbb, becslések szerint ebben az évben mintegy 170-180 milliárd forintot költenek el a világhálón a vásárlók. Az alacsonyabb árak, a nagyobb választék is az online piacot erősíti: míg a bolti forgalom 3 százalékkal csökkent, a webshopok és a csomagküldő szolgálatok eladásai tavaly óta közel 50%-kal növekedtek a KSH adatai szerint.
A Magyar Cetelem tavaly vezette be online áruhitelét. Egyre többen vesznek igénybe online részletfizetést: a cég adatai szerint idén már háromszor akkora értékben vásároltak így a webáruházakban, mint az előző évben. A tavalyi évhez képest az interneten felvett átlagos hitelösszeg negyedével emelkedett, vagyis a korábbiaknál drágább termékeket vásárolnak a fogyasztók online részletre. Leginkább műszaki cikkeket, televíziókészüléket, laptopot, mobilt értékesítenek a webáruházakban.
Az online hitelek
átlagos összege 11%-al nagyobb, mint a hagyományos áruhiteleké a
banknál, az online hitelek volumene azonban még csak 4%-át teszik ki a
Cetelem teljes áruhitel forgalmának. az internetes részletfizetés
térhódításával a forgalom növekedése is valószínűsíthető, a cég
becslései szerint jövőre megduplázódhat az interneten keresztül felvett
áruhitelek összege.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre