A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) által közzétett statisztika szerint az I. negyedévben a pénzpiaci szektor minden intézménycsoportjában több panasz érkezett az egy évvel korábbinál - írja a Napi Gazdaság.
A legnagyobb számban a banki magatartást kifogásoltak. A felügyelet szerint figyelemreméltó, hogy a pénz- és tőkepiaci szektoron belül ismét az összességében kisebb volumenű pénzügyi vállalkozásokra érkezett a panaszok majdnem ötöde.
A nem felügyelt intézményeknél a bejelentések mintegy felét a fogyasztói csoportszervező társaságokkal szembeni problémát tették ki. A panaszok 66%-a ügyviteli és elszámolási gondokra, valamint a szolgáltatás minőségére, illetve tájékoztatási hiányosságra vonatkozott.

A biztosítási szektor esetében összességében véve 2009 utolsó negyedévéhez viszonyítva és az előző év azonos időszakához képest is emelkedett a kifogások száma, utóbbinál közel 25%-os volt a növekedés. Kiugróan sokan voltak (az összes panaszos több mint ötöde), akiknek az Allianz szolgáltatásával akadt gondja.
A bankok közül a negatív rekorder az OTP volt. Az önkéntes nyugdíjpénztárakra érkezett panaszok száma az előző negyedévhez képest az idei első negyedévben nagymértékben nőtt, de még így is alig több mint a fele az előző év azonos időszakában tapasztaltnak. A múlt negyedévben magas magán-nyugdíjpénztári panaszok száma ugyanakkor némileg mérséklődött.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








