Az Országos Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság a krízishelyzetbe került személyek támogatásáról szóló 136/2009. (VI.24.) kormányrendelet 6 § (2) bekezdésének megfelelően közzétette a kérelmek számának és feldolgozásának alakulásáról, valamint a már kifizetett támogatásokról készült 2009-es összesített statisztikáit.
A 2009. december 31-ének megfelelő állapot szerinti adatokat - a kérelmek számának és feldolgozásának alakulását - az alábbi táblázat tartalmazza (a 2010. január 15-i statisztikai adatok alapján).

A beérkezett kérelmek száma 90 171 darab, míg a teljesítő határozattal lezárt kérelmek ennek a 90,83 %-át teszik ki. A megállapított támogatások összege eléri a 3,326 milliárd forintot, a kifizetések 3,224 milliárd forintnál tartanak.

Az egy főre eső támogatás átlagosan 40 652 forintot teszi ki, január 15-ig több mint 79 ezren jutottak hozzá a pénzhez.
A határozattal megállapított és a Krízisalap terhére már lekötött összegek, valamint a ténylegesen kifizetett összegek közötti eltérés abból adódik, hogy a NYUFIG-nak a hozzá beérkezett kérelmek kifizetésére 5 munkanap áll rendelkezésére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








