Világszerte számtalan cég hagyta ki a Microsoft Windows XP utáni lépcsőfokát a Vistát. Bár az új operációs rendszer, a Windows 7-es kampánya már nagy dérrel-dúrral elkezdődött, lehet, hogy a gazdasági válság miatt újabb kudarccal szembesül majd a világ legnagyobb szoftverfejlesztője.
A Quest Software alá tartozó ScriptLogic ezer IT-adminisztrátort interjúvolt meg a jövőbeni terveikről érdeklődve. A válaszadók 60 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a közeljövőben nem tervezik a Windows 7 bevezetését. A megkérdezettek egyharmada 2010 végéig tervezi telepíteni a gépein az új rendszert, míg alig 5,4 százalék válaszolta, hogy még idén upgrade-el.
A forráskód végleges verziója a hírek szerint még ebben a hónapban elkészül. A Microsoft a valamikor október végén dobná piacra a Windows 7-et, megelőzve az eredeti időpontot, a Vista megjelenésének 3. évfodulóját, jövő januárban. Azonban a válság alaposan lecsökkentette az IT-fejlesztésekre fordítható keretet is: az interjúalanyok egyharmada gazdasági okokra hivatkozva elhalasztja az upgrade-eket és a beszerzéseket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








