A Provident Zrt. egyik alkalmazottja pert indít munkáltatója ellen a, mert szerinte a területi képviselőknek a menedzsment nyomására kellett kockázatos hiteleket kihelyezniük. Összeállt a Provident elleni első pertársaság is: kétszázan fordulnak a bírósághoz a szerződésük érvénytelenítéséért.
Már belülről is bírálják a Provident Zrt. menedzsmentjét: a cég egyik alkalmazottja hamarosan munkaügyi pert indít a munkáltatója ellen. A csoportvezető -aki az alá tartozó területi képviselőkön keresztül több mint ezer ügyféllel áll kapcsolatban- azt állítja: a menedzsment nyomására, a vezetők tudtával olyan kuncsaftok számára is nyújtottak kölcsönöket, akiknek az életkörülményei, jövedelmi viszonyai eleve lehetetlenné tették, hogy a tartozásaikat törleszthessék.
A csoportvezető szerint az elmúlt időszakban a fizetési morál romlása miatt a képviselők által hetente begyűjtött törlesztőrészletek mértéke jelentősen csökkent, és félő, hogy a várható veszteségeket a cégvezetés az alkalmazottak nyakába kívánja varrni.
Mikola Gergely, a Provident Zrt. szóvivője határozottan cáfolta, hogy a társaság vezetői a szerződéskötések számának növelése érdekében nyomást gyakoroltak volna az alkalmazottakra. Ezt szerinte az is bizonyítja, hogy a munkatársaikat nem a hitelkihelyezések, hanem a pénzbegyűjtés alapján premizálják, így elemi érdekük, hogy csak olyan ügyfeleknek hitelezzenek, akik vissza is tudják fizetni a kölcsönt.
Az úgynevezett Antiprovident Akciócsoport - amelyet a céggel szemben fellépő magánszemélyek hoztak létre - a közelmúltban koncentrált támadást indított a Provident ellen. Mali Zoltán, a baranyai Drávapiski polgármestere, az Antiprovident egyik képviselője elmondta: Békés megyében összeállt az a több mint kétszáz fős pertársaság, amely hamarosan polgári pert indít a Provident ellen, hogy a bíróságtól - feltűnő értékaránytalanságra hivatkozva - az élő szerződések felbontását kérje.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








