Megkötötték a kétszázezredik e-bankos szerződést a K&H-nál. A 2000-ben indult e-bank szolgáltatás kényelmes pénzügyi szolgáltatásokat kínál, mindemellett egyedülálló biztonságot jelent és a hagyományos lakossági bankszámlához képest harmadára csökkenti az ügyintézési költségeket. A Banknál 16 hónap alatt megduplázódott az e-bankos felhasználók száma.
Az egy lakossági ügyfélre jutó tranzakciószám közel 50%-kal magasabb a magyarországi bankpiaci átlaghoz képest a K&H-nál.
A K&H Bank 2000 novemberében indította e-bank szolgáltatását, 2007 novemberében már a százezres ügyfélszámot is elérte, idén márciusban pedig már a kétszázezredik e-bankos ügyfelet üdvözölték. A Bank ebből az alkalomból tegnap személyesen is köszöntötte és megajándékozta kétszázezredik e-bankos ügyfelét. Az e-bank szolgáltatást igénybevevők száma amellett, hogy kiemelkedő nagyságot ér el, az ügyfelek aktivitása is jelentős. Az egy lakossági ügyfélre jutó tranzakciószám (például átutalás, betétlekötés, mobiltelefon feltöltés) a K&H lakossági e-bank szolgáltatást igénybe vevők körében egy hónapos periódusban vizsgálva a magyarországi bankpiachoz képest közel 50%-kal magasabb (Forrás: GKI Gazdaságkutató Zrt., Jelentés az internet-gazdaságról - fókuszban a pénzügyi szektor /2008. III. negyedév)
"Az e-bank szolgáltatást igénybevevők magas száma mellett, az ügyfelek aktivitása is kiemelkedő, köszönhetően annak, hogy a K&H e-bank a szolgáltatások széles körét nyújtja, így a számlához kapcsolódó információk és tranzakciók mellett a mobiltelefon-egyenlegfeltöltés, betétlekötés, befektetések, bankkártya igénylés, mobilinfo használat és hitelkártya szolgáltatások is az ügyfelek rendelkezésére állnak"- mondta el Somogyi Katalin, a K&H elektronikus csatornák főosztály vezetője. "Az e-bank szolgáltatást igénybevevők március közepétől a papíralapú bankszámlakivonatok helyett elektronikus számlakivonatot igényelhetnek, ezzel is téve a környezetük védelme érdekében. Emellett a K&H e-bank szolgáltatás biztonságát a magyar bankpiacon egyedülálló módon magas szintű védelem biztosítja. Ügyfeleink választhatnak a chipkártyás és SMS-es azonosítás közül vagy a kettő kombinációját is alkalmazhatják, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet."
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








