A legújabb felmérésekből újfent kiderült, hogy a britek nem elégednek meg egy vagy netán két hitelkártyával, 3,2 millió embernek ugyanis 5-nél is több van. De ha ez még nem lenne elég, a tavalyi év során a britek 28 százaléka további kártyákat igényelt...
Az egyre növekvő aggodalmak közepedte, hogy vajon hogyan fogják visszafizetni az adósok a hiteleiket, 3,2 millió brit még mindig több, mint 5 hitelkártyával rendelkezik a MoneyExpert felmérése szerint. A tavalyi év a kártyatársaságoknak nagyszerűen alakult, mivel 21 százaléka a lakosságnak egy további hitelkártyát igényelt, viszont 7 százalék nem elégedett meg ezzel, nekik kettő vagy három új kártya kellett a már meglévők mellé.
A Brit Bankárok Egyesülete szerint közel 30,4 milliárd font (10 579 milliárd forint) a britek teljes hitelkártya tartozása. Ezek alapján úgy tűnik, a hitelválság sem vette el a kedvüket attól, hogy a bank pénzét költsék, akár 5 kártyával is.
A kártyakedvelő briteknél egyáltalán nem meglepő, hogy évente akár több kártyát is igényelnek, kihasználva a kedvezményeket, mint a kezdeti 0 százalékos kamatok, lehetővé téve, hogy a lehető legkevesebb költséggel tudják használni a bank pénzét. Emellett viszont kétséges, hogy azok, akik ilyen mértékű kártyahasználathoz vannak szokva, vajon képesek-e a felszínen maradni és nem elmerülni az adósság tengerében.

Azért országon belül is jelentősen az eltérések a költekezési szokásokat illetően. Londonban sokkal valószínűbb, hogy valakinek több kártyája legyen, közel 7 százalékuk nyilatkozta azt, hogy több mint 5 kártyája van, miközben a skótoknál ez csak 1 százalék volt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








