A beruházói és finanszírozói oldalon is a lakáslízing további térhódítására számítanak. A kérdés: hol vannak a jövőbeni ügyfelek?
Az Elephant Holding Zrt. értékesítési vezetője, Zelei Zoltán elmondta, hogy a cég értékesítési gyakorlatában az ügyfelek elsősorban a lakásbérlés alternatívájaként választják a lakáslízinget. Ez a konstrukció ugyanis, hasonlóan az "albérlethez" jelentős önerő nélkül elérhető és nagymértékű rugalmasságot és döntési szabadságot biztosít a lízingbevevőnek. Lehetőség van a tartós bérleti viszony gyors és következmények nélküli megszüntetésére, de -ha az ügyfél ezt szeretné- később a lízingelt lakást újrafinanszírozva akár másik fizetési konstrukcióra (pl.: jelzáloghitelre) is válthat. Ilyenkor az addig befizetett lízingdíj nem vész el, csak átalakul: méghozzá értékes önerővé.
Zelei kiemelte, hogy az albérletből érkező lízinges vevők gyakran vásárolnak fejlesztések kezdeti szakaszában már a tervezőasztalról. Ennek legfőbb előnye, hogy az építkezés alatti árnövekmény több százezer forintos megtakarítást is eredményezhet számukra, így kompenzálva azért, hogy lakásuk elkészülte alatt még bérleti díjat fizetnek.
Dr. Dunavölgyi Mária az OTP Lakáslízing Zrt. vezérigazgatója ugyancsak a lízingkonstrukció előretörésére számít. A 2007. évi duplázás után az idén az OTP Lakáslízing Zrt. a tervek szerint megkétszerezi, 32 milliárd forintra növeli szerződéses portfólió-állományát. A társaság az indulása óta, így tavaly is fő innovátora volt a lakáslízing-piacnak, a lízingtársaságok közül elsőként (és mindmáig egyedüliként) kínál például japán jen alapú lakáslízinget is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








