A beruházói és finanszírozói oldalon is a lakáslízing további térhódítására számítanak. A kérdés: hol vannak a jövőbeni ügyfelek?
Az Elephant Holding Zrt. értékesítési vezetője, Zelei Zoltán elmondta, hogy a cég értékesítési gyakorlatában az ügyfelek elsősorban a lakásbérlés alternatívájaként választják a lakáslízinget. Ez a konstrukció ugyanis, hasonlóan az "albérlethez" jelentős önerő nélkül elérhető és nagymértékű rugalmasságot és döntési szabadságot biztosít a lízingbevevőnek. Lehetőség van a tartós bérleti viszony gyors és következmények nélküli megszüntetésére, de -ha az ügyfél ezt szeretné- később a lízingelt lakást újrafinanszírozva akár másik fizetési konstrukcióra (pl.: jelzáloghitelre) is válthat. Ilyenkor az addig befizetett lízingdíj nem vész el, csak átalakul: méghozzá értékes önerővé.
Zelei kiemelte, hogy az albérletből érkező lízinges vevők gyakran vásárolnak fejlesztések kezdeti szakaszában már a tervezőasztalról. Ennek legfőbb előnye, hogy az építkezés alatti árnövekmény több százezer forintos megtakarítást is eredményezhet számukra, így kompenzálva azért, hogy lakásuk elkészülte alatt még bérleti díjat fizetnek.
Dr. Dunavölgyi Mária az OTP Lakáslízing Zrt. vezérigazgatója ugyancsak a lízingkonstrukció előretörésére számít. A 2007. évi duplázás után az idén az OTP Lakáslízing Zrt. a tervek szerint megkétszerezi, 32 milliárd forintra növeli szerződéses portfólió-állományát. A társaság az indulása óta, így tavaly is fő innovátora volt a lakáslízing-piacnak, a lízingtársaságok közül elsőként (és mindmáig egyedüliként) kínál például japán jen alapú lakáslízinget is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború