A beruházói és finanszírozói oldalon is a lakáslízing további térhódítására számítanak. A kérdés: hol vannak a jövőbeni ügyfelek?
Az Elephant Holding Zrt. értékesítési vezetője, Zelei Zoltán elmondta, hogy a cég értékesítési gyakorlatában az ügyfelek elsősorban a lakásbérlés alternatívájaként választják a lakáslízinget. Ez a konstrukció ugyanis, hasonlóan az "albérlethez" jelentős önerő nélkül elérhető és nagymértékű rugalmasságot és döntési szabadságot biztosít a lízingbevevőnek. Lehetőség van a tartós bérleti viszony gyors és következmények nélküli megszüntetésére, de -ha az ügyfél ezt szeretné- később a lízingelt lakást újrafinanszírozva akár másik fizetési konstrukcióra (pl.: jelzáloghitelre) is válthat. Ilyenkor az addig befizetett lízingdíj nem vész el, csak átalakul: méghozzá értékes önerővé.
Zelei kiemelte, hogy az albérletből érkező lízinges vevők gyakran vásárolnak fejlesztések kezdeti szakaszában már a tervezőasztalról. Ennek legfőbb előnye, hogy az építkezés alatti árnövekmény több százezer forintos megtakarítást is eredményezhet számukra, így kompenzálva azért, hogy lakásuk elkészülte alatt még bérleti díjat fizetnek.
Dr. Dunavölgyi Mária az OTP Lakáslízing Zrt. vezérigazgatója ugyancsak a lízingkonstrukció előretörésére számít. A 2007. évi duplázás után az idén az OTP Lakáslízing Zrt. a tervek szerint megkétszerezi, 32 milliárd forintra növeli szerződéses portfólió-állományát. A társaság az indulása óta, így tavaly is fő innovátora volt a lakáslízing-piacnak, a lízingtársaságok közül elsőként (és mindmáig egyedüliként) kínál például japán jen alapú lakáslízinget is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


