Egy nemrégiben elkészült felmérés szerint hét brit ügyfélből három szívesen venné, ha a pénzügyi termékek még szélesebb skálájával találkozhatna a legnagyobb kiskereskedelmi láncok, így a Tesco és a Sainsbury boltjaiban.
Jelenleg minden ötödik vásárló rendelkezik saját márkás hitelkártyával, minden tizedik megtakarítási számlával és minden kétszázadik folyószámlával. Utóbbi két területen jelentős fejlődésre van még lehetőség.
Amennyiben a pénzügyi termékek értékesítése a szupermarketekben eléri a hitelkártyák esetében jellemző szintet, a kiskereskedelmi értékesítés akár 17 millió ügyfelet vonzhat a Tescoval, a Sainsburyvel, a Morrisonszal és a Mark & Spenserrel együttműködő pénzintézetekhez. Ez a folyószámlák esetében jellemző 40 milliós ügyfél kör közel 50 százalékát teszi ki. Így a Tesco mérheti az utolsó csapást azon kereskedelmi bankokra, akik nem léptek időben.
Az értékesítési csatorna jelentőségét fokozza, hogy a kiskereskedelmi láncok jóval alacsonyabb költséghányaddal tudják értékesíteni a pénzügyi termékeket, amellett, hogy a dobozolós módszer jelentős leegyszerűsíti az ügyfelek idejét rabló, egyébként bonyolult folyamatokat.
A kereskedelmi bankok és a biztosítótársaságok a kiskereskedelmi láncokkal karöltve hazánkban is használják ezt az értékesítési csatornát, bár jelenleg a banki termékek közül csak a vásárláshoz közvetlenül kapcsolódó hitelkártyát és áruhitelt lehet "kapni".
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








