Négyféle külsővel választható hitelkártyával és betéti kártyával jelenik meg a piacon az RTL Klub és a K&H Bank, melyek első éves díját (az október 15-éig igénylők számára) a hazai piacon szokásos módon elengedik - tudtuk meg a partnerek közös sajtótájékoztatóján.
A Visa Electron plasztikokkal történő minden október 15-éig lebonyolított vásárlás után a K&H Bank az összeg 3%-át jóváírja. A kártyákkal az RTL Klub online network-jéből elérhető oldalakon kedvezményes vásárlásra is lehetőség nyílik, valamint a kapcsolódó hűségprogram keretében több partner kínálja szolgáltatásait, termékeit kedvező áron. (A kedvezményrendszerről annyit sikerült még megtudni, hogy a 3% egészen biztosan csak a promóciós időszakra garantált, ezt követően is lesznek azonban időszakos kedvezmények, azaz mindig lesz olyan partner, aki ennél jóval többet ad. Így állítólag hosszú távon átlagosan 3%-nál is többet lehet majd spórolni a kártyákkal.)
A betéti kártya éves díja az akciós perióduson kívül 2990 Ft lesz, míg a hitelkártyáé 3990 Ft.
A szolgáltatáscsomagot bővíti, hogy havonta 100 kártyabirtokosnak lehetősége nyílik majd betekinteni a kulisszák mögé az RTL Klub stúdióiban.
Dirk Gerkens az RTL Klub vezérigazgatója kiemelte, hogy az új területre történő belépés teljesen illeszkedik stratégiájukba, melynek keretében hamarosan egy telekom-területet érintő újdonsággal is a piacra lépnek. Az RTL szeretné az új lépésekkel erősíteni a kapcsolatot nézőivel és kapcsolatait az e-kereskedelem terén is kamatoztatni.
Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta, hogy a bank az elsők között volt a kártyákhoz kapcsolódó hűségprogramok elterjesztésében. Mára alapkövetelménnyé vált, hogy egy plasztik tudjon valami izgalmasat, "legyenek szerethető tulajdonságai". A kártyák a mai naptól a K&H országos hálózatában és interneten is igényelhetők.
Schönléber Zoltán, az RTL stratégiai igazgatója elmondta, hogy a nézőt egyfajta családtagként szeretnék kezelni, aki vásárlási tranzakciói során is azonosulhat kedvenc csatornájával. Az RTL a telekom és az internet irányába nyit, melynek megfelelő kezdeti lépése lehet a plasztikok kibocsátása.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A HTCC-csoport képviselője kiemelte, hogy a kártyabirtokosok 15-20%-kal olcsóbban vásárolhatják meg az Invitelnél ADSL-csomagjukat.
Az indító akciók között szerepel az is, hogy az első 500 igénylő között jegyeket sorsolnak ki a Magyarország-Olaszország válogatott labdarúgó mérkőzésre.
Éves szinten több tízezer kártyát szeretnének értékesíteni, az OTP-TV2-es 80 ezres számhoz hasonlóan konkrét terv-értéket azonban nem árultak el a résztvevők. Utóbbi termékkel kapcsolatban Dirk Gerkens kiemelte, hogy információik szerint a TV2 igyekezett mindenképp első lenni, ettől viszont nem biztos, hogy sikerült jobb terméket alkotniuk.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó