Vértes Ildikó népi iparművész mesélt arról, mitől lesz szeretettel teli és igazán finom a mézeskalács, hogyan készül az a fajta, amely akár évekig is eláll.
Figyelem, extra lakhatási támogatást kínálnak a vidéki fiataloknak: lakbér sincs, csak a rezsit kell fizetni
Extra lehetőséget kínál a fiataloknak Balassagyarmat: a város 11 teljesen felújított bérlakást ad kedvezményesen használatba a 18–35 év közötti pályázóknak. Mutatjuk is a részleteket!
Balassagyarmat újabb pályázati lehetőséget hirdetett meg az „Esély otthon – Balassagyarmaton” program keretében. A cél, hogy a városban tanuló vagy dolgozó, fiatal szakembereknek otthont biztosítson, és ezzel is erősítse a város lakosságmegtartó képességét - írta a Nool.hu.
A program részeként összesen 11 teljesen felújított bérlakás várja a pályázókat a Rákóczi fejedelem út 25–27. szám alatti társasházban. A lakásokat maximum két évre lehet bérelni, a bérleti díj megfizetése nélkül – a rezsiköltségek azonban a bérlőt terhelik. A lakások teljesen berendezettek, így a beköltözők azonnal otthonos környezetben kezdhetik új életüket.
A támogatásra azok a 18 és 35 év közötti fiatalok jelentkezhetnek, akik Nógrád vármegyében dolgoznak, vagy részt vettek az Esély Otthon program ösztöndíjában, illetve felkészítő képzésén. Fontos feltétel, hogy a pályázónak ne legyen saját, beköltözhető balassagyarmati ingatlana, és vállalnia kell, hogy a bérleti időszak lejárta után legalább két évig a városban marad.
A pályázat előnyt biztosít a hiányszakmákban dolgozóknak, a szociálisan rászorulóknak, a kisgyermekes családoknak, valamint azoknak a fiataloknak, akik Balassagyarmaton rendelkeznek munkaviszonnyal. A nyertes pályázóknak közösségi célú önkéntes munkát is vállalniuk kell, ezzel is erősítve a város közösségi életét.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A pályázatot legkésőbb szeptember 3-ig lehet benyújtani személyesen vagy postai úton. Az elbírálás szeptember végén várható, a döntésről minden pályázót írásban értesítenek.
A kezdeményezés célja nem csupán lakhatási lehetőség biztosítása, hanem az is, hogy a fiatal szakemberek hosszú távon Balassagyarmaton találják meg otthonukat és hivatásuk kiteljesedésének helyét.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








