Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Kiakadtak a helyiek: az MNB oktatóközpontjának építési hulladékából is kerülhetett a balatoni bűzgödörbe
Alaposan kiverte a biztosítékot a helyiek körében, hogy a Magyar Nemzeti Bank (MNB) balatonakarattyai oktatóközpontjának építési hulladékából is kerülhetett a Balatonba.
Helyi civilek arról számoltak be az RTL-nek, hogy innen is vittek anyagokat abba a település határán álló gödörbe, amely már évek óta izzik. A volt homokbányát 2016 óta épp a Balatonakarattyai Önkormányzat bérelte. A szerződésük szerint ideiglenesen tárolhattak volna ott zöldhulladékot, ehelyett azonban a kormányhivatal is megállapította, hogy a területre tonnaszámra helyeztek el építési és minden más, köztük veszélyes hulladékot. Mindezt pedig a helyiek is dokumentálták.
A módszer mindig az volt, hogy megjött a problémás cucc, letolták, tettek rá zöld hulladékot, húztak rá tetejére földet, és már ott se volt
- mondta az egyik helyi lakó.
Egy másikuk pedig arról számolt be, hogy több mint egy hétig hordta három baromi nagy kamion a földet. A Belügyminisztérium korábban elismerte, hogy bár a kormányhivatal annyi hulladékot talált a területen, ami már törvénysértő, a rendőrség mégis felfüggesztette a nyomozást, mert nem tudták megállapítani, hogy az honnan került oda.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A sorozatos újabb bejelentések hatására végül a nyomozás újraindult, a rendőrség sem erről, sem a korábbi felfüggesztésről nem árult el semmit, hiába kereste a hatóságokat a csatorna. Mint ahogy az akarattyai önkormányzatnál is hiába érdeklődtek. Korábbi közlésük szerint csak zöldhulladékot tároltak ott ideiglenesen, és rendszeresen ellenőrizték is a területet. Ám arra már nem válaszoltak, miként kerülhetett oda több tonna illegális hulladék.
A helyi lakosok már egy ideje panaszkodnak a sokszor érezhető bűzre. Egy kisgyereknél már asztmatikus tünetek is jelentkeztek, mások fejfájásra panaszkodtak a füst miatt. A gödör ugyanis rendszeresen kigyullad, s a tűzoltók sem tudják eloltani.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








