A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
A legnagyobb hazai áruházláncok most arról nyilatkoztak a Pénzcentrumnak, hogy hogyan tudnak jelenleg a vásárlók a legtöbbet spórolni az adott boltban. Kiderült, hogyan spórolnak az Aldi, Auchan, Lidl, Tesco kasszáinál az élelmes magyarok 2023 nyarán.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) utolsó friss adatai szerint az idei év első hét hónapjában 22,8 százalékos volt az infláció, az élelmiszerek még ennél is jobban, 36,2 százalékkal drágultak 2022 azonos időszakához képest. A tartósan magas árak pedig minden vásárlót arra ösztönöznek, hogy jobban figyeljék az akciókat, és megragadják a különféle lehetőségeket a spórolásra. Áruházlánconként eltér, hogy milyen kedvezményekkel igyekeznek kiszolgálni ezeket a vásárlói igényeket: van bolt, ahol törzsvásárlói program fut, máshol kedvezményes nyugdíjas napot jelöltek ki, vagy applikáción keresztül lehet kuponnal vásárolni. A boltok tapasztalatai szerint egyre több vásárló fedezi fel, használja ki a spórolási lehetőségeket - írta a Pénzcentrum.
Az ALDI a lap kérdésére azt közölte, hogy a boltlánc folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar családok számára a lehető legkedvezőbb áron kínálja termékeit. Saját márkás termékkínálata és hetente megújuló, 70-100 terméket felölelő akciói mellett mindig újabb és újabb lehetőségeket nyújt a spórolásra, legyen szó élelmiszerekről vagy non-food termékekről - írták.
A vásárlók az áruházlánc weboldalán és applikációjában elérhető online akciós újságjából naprakészen tájékozódhatnak az aktuális kedvező ajánlatokról. Az egész heti akciók minden héten csütörtökön kezdődnek és következő hét szerdáig tartanak - írta lapunknak az ALDI hozzátéve, hogy ezen felül vannak csütörtöktől szombatig, illetve vasárnaptól szerdáig tartó akciók, amelyeket péntektől vasárnapig tartó Hétvégi akció tesz teljessé.
Az áruházvezetők a lejárati idő közelségének függvényében saját hatáskörben leárazhatnak termékeket, továbbá az aktuális napi fogyást is figyelembe véve minden nap 18 óra után dönthetnek a frissen helyben sütött pékárú leárazásáról. A már megszokott heti akciókon kívül az ALDI kuponakciókkal is rendszeresen kedveskedik vásárlói számára és idén már öt alkalommal csökkentette árait
- közölték.
Az Auchan azt közölte, a Bizalomprogramjuk keretében minden héten megújuló Bizalomkártyás kedvezményeket hirdetnek meg, amelyek hétről hétre általában 20-30%-os termékkedvezményeket jelentenek vásárlóik számára a Bizalomkártya használata mellett. Azt tapasztalták, hogy vásárlók érdeklődnek az akciók iránt, sőt az elmúlt időszakban nagyobb figyelemmel követik a kedvezményes termékeket. Éppen ezért azon dolgoznak, hogy egyre jobb ajánlatokat tudjunk nyújtani a hűséges és tudatos vásárlóinknak.
Az is megfigyelhető, hogy idén egyre többen nyitnak Bizalomkártyát a vonzó hűségprogram miatt. A kedvezményes termékek mellett a pontgyűjtés és beváltás iránt is megnőtt az érdeklődés, egyre több vásárló kezdte el tudatosan gyűjteni és beváltani vásárlásai során a Bizalompontjait. Az időszakos Bizalomkártya nyereményjátékokra, extra kuponokra is megnőtt az érdeklődés az elmúlt időszakban. Jellemző a vásárlások tudatos megtervezése is, erre remek segítséget nyújt az OkAuchan mobilapplikáció használata, ahol nemcsak bevásárlólistát tudnak készíteni, hanem figyelemmel is tudják kísérni az aktuális ajánlatainkat
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- nyilatkozta az Auchan.
A Lidl Magyarország közlése szerint folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket és mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar családok mellett álljon. A piacvezető áruházlánc széles, kedvező ár-érték arányú kínálata mellett számos egyéb módon igyekszik támogatni vásárlóit abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást - tájékoztatták a Pénzcentrumot.
A hétről-hétre megújuló akciók rendkívül népszerűek és keresettek, csak úgy, mint a „Többet adunk” akciók, amelynek keretében a vállalat a kötelezően előírt 15% helyett akár 50%-os kedvezményt is biztosít vásárlóinak
- írták.
A cikk folytatásában nmegszólal még a Penny, a Spar és a Tesco is, úgyhogy érdemes kattintani, IDE!
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








