Nyíregyházán az elmúlt években több hosszú ideje működő étterem, kávézó és vendéglátóegység kényszerült végleg bezárni, ezzel jelentős átalakulást hozva a város vendéglátási térképén.
Június 29-től elindult a Magyarországot és Szlovákiát összekötő, teljesen hazai tervezésű és gyártású Neszmély-Dunaradvány kompjárat a Dunán. A magyar lobogó alatt közlekedő kompot a Magyar Közút szerezte be és üzemelteti a jövőben.
A társaság legújabb videójában a kompot tervező és készítő okleves hajómérnök vezeti körbe a nézőket a több mint 42 méter hosszú hajótest belsejében, ezalatt többek között kiderül, miért hasonlít a komp vezetése a vitorlázáshoz, hogyan irányítható a hajó ködös időben és hogyan használják a Duna vizét a motorok hűtésére.
A Szigetmonostoron gyártott modern, aszimmetrikus felépítésű komp 25 tonnányi súlyt képes egyszerre szállítani, mely 80 utasnak vagy 8 gépjárműnek és 40 utasnak felel meg. A komp ingyenesen használható, hétköznapokon napi nyolc, hétvégéken pedig napi 16 alkalommal indul, melynek köszönhetően újabb utak nyílnak meg Magyarország és Szlovákia között.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








